Friday, May 16, 2014

Povestea lui Luca-Andrei partea a II-a



      Ne-am gandit sa va mai spunem ce s-a mai intamplat cu Luca intre timp pentru ca nu am mai scris de mult timp ce a mai facut Luca. 
Din pacate ,vestile nu sunt cele mai bune deoarece Luca a mai primit un diagnostic crunt –hipoacuzie bilaterala profunda ,practic nu a auzit niciodata vocea celor dragi ,a trait pana la aceasta varsta intr-o lume fara sunete .

      In august 2013 ni s-a confirmat diagnosticul in urma testarii sub anestezie generala la un spital Orl din Bucuresti .Acum singura sansa ca Luca sa auda este sa primeasca implant cohlear bilateral .Din momentul in care i s-a pus diagnosticul si pana in prezent am avut parte de multa dezamagire din partea unora ,dar si speranta dupa ce am cunoscut si oameni extraordinari cu suflet mare.

      Dupa ce i s-a pus diagnosticul am fost programati la acelasi spital sa facem analizele premergatoare implantului cohlear: RMN, CT, iar la externare ni s-a spus ca Luca mai trebuie sa astepte pana va primi implantul deoarece au prioritate COPIII SANATOSI desi au stiut de la inceput ca Luca sufera si de tetrapareza spastica. Acest raspuns ne-a durut foarte tare deoarece consider ca toti suntem egali, toti avem dreptul la sanatate si Luca are dreptul sa auda. Dupa acest refuz am mers la Spitalul Marie Curie si am fost trecuti pe o lista de asteptare pentru implantare cohleara la  nr 33. Statul suporta prin Programul National costurile unui singur implant , iar Luca are nevoie la ambele urechi de aceea am decis sa incepem o campanie de strangere de fonduri deoarece aceasta este singura solutie pentru ca un implant cohlear costa 25 000 euro o suma la care nici nu putem visa. Am decis sa initiem aceasta campanie deoarece Luca are nevoie urgent de implant cohlear pentru a auzi, iar medicii recomanda ca implantul sa se faca pana la varsta de 4 ani –Luca are acum 3 ani si 3 luni –pentru ca recuperarea sa fie cat mai buna .                          
         Ne dorim ca Luca sa auda pentru ca acest lucru l-ar ajuta foarte mult si in recuperarea sa neuromotorie ,dar acest lucru nu poate deveni realitatea fara ajutorul oamenilor cu suflet .
          Va multumim din suflet !     







No comments:

Post a Comment